Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





About Company

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

Our Clients Opinion

In pharetra, lectus a consequat sodales, sapien tortor facilisis sem, ac facilisis felis
Steve Jobs http://apple.com
Proin egestas libero eu orci porta, sit amet porttitor lacus faucibus. Duis dolor leo
Etiam tincidunt ligula tellus. Vestibulum vitae justo malesuada, dictum turpis.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
Johnsons
 
 
Menu

FAQ

REJSTRACJA I LOGOWANIE


 

1. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI ZAPOMNĘ HASŁA?

 

W przypadku gdy zapomnisz hasła, kliknij w link "Nie pamiętasz hasła?" na stronie logowania. Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji, a my wyślemy Ci link umożliwiający zmianę hasła.

 

2. CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ ŻEBY ZŁÓŻYĆ ZAMÓWIENIE?

 

Nie jest to konieczne. Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane w standardowy sposób, ale nie skorzystasz z takich udogodnień jak: dostęp do kuponów rabatowych i specjalnych promocji, śledzenie statusów zamówienia, przeglądanie historii zakupów i tworzenie spersonalizowanej listy zakupów, czy brak konieczności uzupełniania swoich danych podczas kolejnych zamówień.

 

3. CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIANY LUB UZUPEŁNIENIA DANYCH ADRESOWYCH, KTÓRE PODAŁEM W PROCESIE REJESTRACJI?

 

Oczywiście. Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do zakładki "MOJE ADRESY". Tutaj możesz dokonywać zmian w podanych wcześniej danych osobowych lub adresowych.

 

4. MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE, ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ. CO ROBIĆ?

 

Najczęstszy powód takiej sytuacji to błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła – kliknij w link "Nie pamiętasz hasła?" na stronie logowania. Link do zmiany hasła zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

ZAMÓWIENIA


 

1. JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

 

Zamówiony towar kompletujemy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych, w zależności od jego dostępności w magazynie. Dokładne informacje dotyczące czasu realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Czas realizacji zamówienia.

 

2. CZY MOGĘ WYCOFAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?

 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. O rezygnacji można poinformować Biuro Obsługi Klienta drogą mailową lub telefonicznie - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, ale tylko wtedy jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.

 

3. CZY MOGĘ ZMIENIĆ COŚ W ZAMÓWIENIU?

 

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego EDENA nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

 

Można próbować anulować zamówienie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta, a następnie złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie "niechcianego" zamówienia zostanie wstrzymane tylko wtedy, jeśli paczka nie jeszcze została wysłana.

 

4. GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO JUŻ WYSŁANE?

 

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są po zalogowaniu się w zakładce "Moje zamówienia" (tylko dla zarejestrowanych Klientów).

 

Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia (potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia).

 

5. CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA BEZ REJESTRACJI OTRZYMAM JEGO POTWIERDZENIE DROGĄ MAILOWĄ?

 

Każda transakcja w naszym sklepie skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Państwa adres e-mail. W tym wypadku nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał "szybkiego" zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

 

6. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

 

Oczywiście, ale pod warunkiem wypełnienia nazwy firmy oraz numeru NIP w danych do rachunku. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

 

 

WYSYŁKA I DOSTAWA


 

1. JAKI JEST KOSZT DOSTAWY?

 

ZAMÓWENIA PONIŻEJ 300 ZŁ:

- KURIER - PŁATNOŚĆ Z GÓRY - 13,99 zł dla przesyłek do 30 kg; koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu.

- KURIER - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - 18,99 zł dla przesyłek do 30 kg; koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu.

- ODBIÓR OSOBISTY W OPOLU (ul. Obrońców Stalingradu 29, pon. - pt. 9:00 - 17:00) - 0 zł 

 

ZAMÓWENIA POWYŻEJ 300 ZŁ:

- KURIER - PŁATNOŚĆ Z GÓRY - 0 zł dla przesyłek do 30 kg; koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu.

- KURIER - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - 0 zł dla przesyłek do 30 kg; koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu.

- ODBIÓR OSOBISTY W OPOLU (ul. Obrońców Stalingradu 29, pon. - pt. 9:00 - 17:00) - 0 zł

 

2. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIONY TOWAR OSOBIŚCIE?

 

Towar można odebrać osobiście w Opolu, przy ulicy obrońców Stalingradu 29. Dokładne dane adresowe wraz z mapą naszej lokalizacji znajdziesz w zakładce Odbiór Osobisty.

 

3. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR Z OPCJĄ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

 

Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.

 

4. W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

 

Nasze umowy z firmami kurierskimi przewidują dostawę towaru w ciągu 1-3 dni roboczych po jego wysłaniu.

 

5. CZY KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DOSTAWĄ?

 

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. To indywidualna kwestia każdego spedytora, jednak z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zwykle rano w dzień dostawy).

 

6. KURIER PRZYJECHAŁ Z PRZESYŁKĄ, ALE NIE BYŁO MNIE W DOMU. CO MAM ZROBIĆ?

 

Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. W przypadku dalszej nieobecności Klienta przesyłka zostanie przekazana do oddziału firmy realizującej dostawę, w którym należy odebrać ją osobiście. Więcej informacji na temat statusu przesyłki można uzyskać podając jej numer na stronach internetowych firm kurierskich z którymi współpracujemy:

DPD - www.dpd.com.pl
FedEx - www.fedex.com/pl

 

 

PŁATNOŚĆ


 

1. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI PŁATNOŚĆ ON-LINE NIE POWIODŁA SIĘ?

 

W przypadku gdy płatność się nie powiedzie w ciągu 30 minut otrzymasz na podany podczas składania zamówienia adres e-mail link, który umożliwi Ci jej ponowne zrealizowanie. Link będzie aktywny przez 2 godziny.

 

2. CZY POBIERACIE DODATKOWE OPŁATY NP. ZA PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ?

 

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.

 

3. JAK SZYBKO KSIĘGUJECIE WPŁATY NA KONCIE?

 

Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka - kilkanaście minut.

 

 

WYMIANA I ZWROT


 

1. JAKI JEST TERMIN ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODESŁANY TOWAR?

 

Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania decyzji o zwrocie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 

 

2. W JAKI SPOSÓB SĄ ZWRACANE PIENIĄDZE ZA ODESŁANY TOWAR?

 

W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze zwracane są na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu lub przekazem pocztowym. Jeśli zrobiłeś przedpłatę - należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.

 

3. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYMIANY ARTYKUŁU BEZ ROZLICZENIA PIENIĘŻNEGO?

 

Niestety nie ma takiej możliwości. Konieczne jest dokonananie zwrotu i złożenie nowego zamówienia. Dokładne informacje o tym, jak dokonać zwrotu znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.

 

 

REKLAMACJE


 

1. CO MAM ZROBIĆ JEŚLI KURIER DOSTARCZYŁ USZKODZONĄ PRZESYŁKĘ, ALE NIE ZOSTAŁ SPORZĄDZONY PROTOKÓŁ SZKODY?

 

W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską, która realizowała dostawę i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Proszę zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym.

 

Proszę pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których został odebrany za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

 

Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu wraz z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu.

 

 

PRODUKTY


 

1. CZY WSZYSTKIE WYŚWIETLONE PRODUKTY NA STRONIE INTERNETOWEJ SĄ PRODUKTAMI DOSTĘPNYMI?

 

Staramy się na bieżąco aktualizować nasze stany magazynowe oraz informacje o dostępności produktów. Jednak część produktów, ze względu na terminy przydatności sprowadzamy od producentów po złożeniu zamówienia przez Klienta. W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, iż producent nie będzie miał danego towaru w swoim magazynie. W takiej sytuacji, jak najszybciej kontaktujemy się z Klientem w celu ustalenia dogodnego dla niego rozwiązania.

 

2. JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?

 

Jeśli znamy nazwę produktu to najszybciej znajdziemy go korzystając z wyszukiwarki sklepowej znajdującej się w górnej części strony, obok logo. W przeciwnym razie polecamy przeglądanie głównego menu i przechodzenie w interesujące kategorie.