Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





About Company

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

Our Clients Opinion

In pharetra, lectus a consequat sodales, sapien tortor facilisis sem, ac facilisis felis
Steve Jobs http://apple.com
Proin egestas libero eu orci porta, sit amet porttitor lacus faucibus. Duis dolor leo
Etiam tincidunt ligula tellus. Vestibulum vitae justo malesuada, dictum turpis.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
Johnsons
 
 
Menu

Koszty i formy dostawy

Koszty i formy dostawy

Zapewniamy następujące formy dostawy:

  •   Kurier zwykły
  •   Kurier za pobraniem
  •   Odbiór osobisty w Opolu

Jakie są koszty dostawy?

Zamówienia PONIŻEJ 300 zł:

  •   KURIER ZWYKŁY (płatność z góry)
    • - 13,99 zł dla przesyłek do 30 kg
    • - koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu
  •   KURIER ZA POBRANIEM (płatność przy odbiorze)
    • - 18,99 zł dla przesyłek do 30 kg
    • - koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu
  •   ODBIÓR OSOBISTY W OPOLU - 0 ZŁ
    (ul. Obrońców Stalingradu 29, pon. - pt. 9:00 - 17:00)

Zamówienia powyżej 300 zł:

  •   KURIER ZWYKŁY (płatność z góry)
    • - 0 zł dla przesyłek do 30 kg
    • - koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu
  •   KURIER ZA POBRANIEM (płatność przy odbiorze)
    • - 0 zł dla przesyłek do 30 kg
    • - koszt przesyłki powyżej 30 kg zależy od jej gabarytu
  •   ODBIÓR OSOBISTY W OPOLU - 0 ZŁ
    (ul. Obrońców Stalingradu 29, pon. - pt. 9:00 - 17:00)

W Jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8:00 - 18:00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Odbióru osobistego można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Więcej informacji możesz znaleźć tutaj.

Czy ktoś skontaktuje ze mną przed dostawą?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować - kurier nie ma takiego obowiązku.

W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji "Odbiór Osobisty" Klient otrzymuje informację e-mailem w momencie, gdy przesyłka jest już gotowa do odbioru.


Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.

Infolinia DPD: +48 801 400 373; +48 22 577 55 55
Infolinia FedEx: +48 801 002 800
; +48 22 211 80 00

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod następującymi numerami:
+48 730 730 970
+48 77 451 90 23
lub skorzystać z
formularza kontaktowego.

Uwaga!

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.