Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





About Company

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

Our Clients Opinion

In pharetra, lectus a consequat sodales, sapien tortor facilisis sem, ac facilisis felis
Steve Jobs http://apple.com
Proin egestas libero eu orci porta, sit amet porttitor lacus faucibus. Duis dolor leo
Etiam tincidunt ligula tellus. Vestibulum vitae justo malesuada, dictum turpis.
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
Johnsons
 
 
Navigation

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU

CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR?

  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu   14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). Wystarczy wysłanie informacji o wykonanym prawie odstąpienia przed upływem powyższego terminu.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
  • Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów szybko psujących się lub mających krótki termin przydatności do użycia.
  • Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.

Jak zwrócić TOWAR?

  • Jeśli chcesz dokonać zwrotu wydrukuj przygotowany przez nas Formularz zwrotu (pobierz wzór). Wypełnij go dokładnie, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu
  • Możesz też skorzystać z ustawowego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy (pobierz wzór).
  • Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym Formularzem zwrotu lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury VAT) odeślij na adres:
    EDENA Agnieszka Mateja
    ul. Obrońców Stalingradu 29
    45-594 Opole
  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Odeślij lub przekaż nam zwracany towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz zwracaną rzecz przed upływem terminu 14 dni.

PAMIĘTAJ:

  • Termin zwrotu płatności wynosi do 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy.
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Otrzymasz zwrot wszystkich poniesionych płatności związanych z zamówieniem, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu. Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
  • Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

REKLAMACJA

CHCESZ zareklamować TOWAR?

  • Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak Zareklamować TOWAR?

  • Jeśli chcesz zareklamować towar wydrukuj przygotowany przez nas Formularz reklamacji (pobierz wzór). Wypełnij go dokładnie, pamiętając o podpisaniu dokumentu
  • Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
  • Zapakuj reklamowany produkt i wraz z podpisanym Formularzem reklamacji oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury VAT) odeślij na adres:
    EDENA Agnieszka Mateja
    ul. Obrońców Stalingradu 29
    45-594 Opole
  • Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
  • W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

PAMIĘTAJ:

  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".